Powered by Drupal, an open source content management system

kontrahent\

warning: Creating default object from empty value in /var/www/vhost/linnexos.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

Sprawne negocjacje w firmie

szkolenie
Autor: Strelka Institute for Media, Architecture and Design
Źródło: http://www.flickr.com
Komunikacja między ludźmi - na pozór sprawa banalna. Każdy z nas od otwarcia oczu o świcie po wieczorny paciorek się komunikuje. Od najprostszych powitań w rodzaju "dzień dobry", po wieloaspektowe informacje dla przykładu na temat własnych uczuć. Robimy to wszystko intuicyjnie, nieomal się nie zastanawiając. O ile w osobistych kontaktach możemy sobie przyzwolić na dowolność, wolność a nawet nieporozumienia w tej kwestii, to w relacjach służbowych żąda się od nas profesjonalizmu i kompetencji. Z pewnością jednym ze elementów nadmienionych pojęć jest umiejętność komunikowania się z klientami w sposób przede wszystkim skuteczny.
Syndicate content