
Ulotki czy wizytówki czasami są przez klientów przechowywane, w ten sposób mogą z nich skorzystać w podbramkowych sytuacjach. Z tego względu, kiedy planuje się druk ulotek , koniecznie trzeba zatroszczyć się o to, by znalazły się na nich wszystkie najistotniejsze informacje. Ich przekaz musi być klarowny oraz dość czytelny, żeby klient nie musiał się męczyć z szukaniem koniecznych danych. Najlepiej, kiedy opis promocji będzie należycie wyszczególniony.
Poza tym, warto wybrać drukarnię, jaka zapewni świetną jakość wydruku. Czasami to właśnie ulotka decyduje o tym, czy klient będzie chciał skorzystać z usług danej firmy.
Większość osób reaguje na dobrze dostosowaną kolorystykę i umiejętnie zaplanowane rozmieszczenie tekstu, toteż różnego rodzaju materiały reklamowe są idealnym nośnikiem marketingowym. I chociaż obecnie na rynku istnieje dosyć dużo innych sposobów na przyciągnięcie uwagi klienta, tradycyjne wizytówki, plakaty i ulotki ciągle grają istotną rolę i większość firm z nich nie rezygnuje. Jest to też idealny sposób na dotarcie do tych osób, jakie nie korzystają na co dzień z internetu, choć przecież dziś sieć jest jednym z najlepszych kanałów komunikacyjnych.