
A Ty ile czasu spędzasz nasprawne porównywanie cen? Na natychmiastowy, szczególnie wysokiej jakości zakup, pozwolić sobie mogą jedynie bogatsi. Cała reszta, która kalkuluje ceny, kilka razy przemyśli zakup sprzętu potrzebnego nawet na wczoraj. Spośród ogółu klientów sklepów RTV – AGD stanowią oni zdecydowaną większość.
Zanim zakupią sprzęt muszą być pewni, czy spełnia on ich wymogi parametrowe, estetyczne itp. Przy rozważaniu nad zamówieniem lodówki, pralki czy tosteru zaleca się odwiedzić sklepy AGD, sklepy RTV (bez kuchenek, pralek i całego wyposażenia kuchni) to z kolei opcja dla klientów szukających przydatnych porad co do telewizorów, komputerów, kamer cyfrowych i wszelkiej liczby sprzętów elektronicznych.
Książeczki promocyjne i katalogi z ofertami, parametrami i cenami są idealną „bazą” do rozeznania w temacie przed ewentualnym zakupem. Sklepy ze sprzętem gospodarstwa domowego co chwila wydają broszurki i książeczki promocyjne z atrakcyjnymi reklamami pod zakupy. Uważny klient jednak, pójdzie do sklepu z atrakcyjną promocją lodówki, ale z tyłu głowy będzie mu chodziło w pierwszej kolejności porównanie cen i parametrów pożądanego sprzętu z podobnymi modelami z innych serwisów.

Pozostaje mu odwiedzić: punkty sprzedaży rtv. Dopiero pewny swego, czyli tego, że ta promocja jest warta uwagi i zakupu, otworzy portfel przed kasjerem, by następnie cieszyć się z udanego zakupu.
Kolekcjonowanie gazetek z serwisów klasycznych RTV – AGD może być nużące, a na pewno długotrwałe. Tymczasem zwykły sklep internetowy AGD, RTV, albo ten i ten zarazem, posiada aktualną zakładkę z najnowszą ofertą, ciekawymi promocjami itd. Podobnie jest na domenach internetowych reklamujących się na całą Polskę marketów: Media Marktu, czy Avansa.
W wielu przypadkach okazuje się, że odpowiednie rozeznanie sprzętowe jest w cenie. Lepiej pochodzić po konkurencji, popytać serwisantów i przeglądać dokładnie książeczki ofert w sieci niż porywać się na leżący z brzegu egzemplarz, a później martwić się, że kupiło się feralny produkt.