Powered by Drupal, an open source content management system

W obecnych czasach nie tylko komputer służy nam do surfowania po sieci.

Popularne stały się również smartfony oraz tablety, na jakich z powodzeniem możemy przeglądać serwisy internetowe, zatem mobilne strony to dzisiaj wymóg każdej firmy, która pragnie powiększyć grono klientów oraz umożliwiać im dogodny dostęp do informacji, które upowszechniają.

Sprawdźmy, jakie zalety wiążą się z niniejszym rozwiązaniem.Trzeba zacząć od tego, że strona mobilna utworzona jest wyłącznie pod mobilne sprzęty, gdyż ma odmienną grafikę, metodę nawigowania, a także domenę – wszystko dostosowane do mniejszych gabarytów ekranu – dlatego też nie może wyglądać jak wersja standardowa. Newralgicznym warunkiem strony mobilnej jest jej momentalne ładowanie po rozpoznaniu, iż internauta wszedł na nią z urządzenia przenośnego. To zadanie programistów pilnujących wdrożenia nowego kodu. Co zatem zyskuje zainteresowana osoba?
Nokia X7
Autor: Nokia
Źródło: Nokia
Przede wszystkim komfort przeglądania, gdyż strona automatycznie dopasowując się do ekranu nie zmusza do nieprzerwanego przesuwania palcem treści oraz powiększania jej, ponieważ inaczej ciężko byłoby coś przeczytać. (Zobacz co to handel mobilny). Czcionka jest odpowiednia do ekranu, a nagłówki stosownie zmniejszone, aby nie zasłaniały nam całego widoku. Tak samo uszczuplone są pliki graficzne, jakie na normalnej stronie mogą wypełniać nawet cały ekran. Dzięki temu cały serwis ładuje się o wiele szybciej, aniżeli gdybyśmy chcieli wejść na desktopową wersję strony z telefonu. Do tego strony mobilne są łatwiejsze do wdrożenia, ponieważ istnieje sporo gotowych szablonów, które można wykorzystać na swoim serwisie i znacznie przyspieszyć wszelkie działania. Poza tym nie ma kłopotu z zamieszczeniem stron wyżej w wynikach wyszukiwania, albowiem wyszukiwarki bez trudu rozpoznają mobilne strony.



Nie da się ukryć, że korzystnie jest jest zoptymalizować swoje witryny do wersji mobilnej i ułatwić internautom komfortowe korzystanie z naszych portali, co jest nadzwyczaj istotne w przypadku sklepów internetowych. Klient mający pozytywne doświadczenia chętnie wróci do naszego sklepu oraz dokona kolejnych zakupów aniżeli osoba, która z trudem kliknęła w wybrany produkt i umieściła go w koszyku. Warto jest przemyśleć to rozwiązanie.

Więcej na http://mgenerator.pl/news/2