Powered by Drupal, an open source content management system

Czy potrafimy zadbać o własnego klienta?

Czy w istocie klient jest najbardziej istotny w firmie? Naturalnie nie należy aż tak bardzo w pełni do siebie, lecz z pewnością o własnych klientów należy zadbać. Jak w takim razie spowodować, że prowadzona przez nas firemka będzie znana jako ta, która w umiejętny sposób podchodzi do tematu obsługi klientów? No cóż, początkowo doceńmy mocniej nowatorskie rozwiązania technologiczne - choć tak po prawdzie to ciężko powiedzieć, że np. karty rfid są nowością.
elektroniczny system
Autor: Mike Mozart
Źródło: http://www.flickr.com
Niewątpliwie jest tak, iż klient musi poczuć, że dbamy o niego. Wiadomo: drobne wpadki są dopuszczalne, to znaczy trzeba ich uniknąć, lecz jesteśmy wyłącznie ludźmi, a nie jakimiś robotami. Wprowadzenie do swojej firmy nowatorskich rozwiązań, to znaczy mniej czy bardziej świeżych, bez cienia wątpliwości spowoduje, że choć sporo się zapewne wykosztujemy, to jednakowoż nie jest powiedziane, iż nie dostrzeżemy wielu pozytywów. W celu poprawy obsługi klienta warto zapoznać się z tym: system parkingowy.


elektroniczny system
Autor: Mike Mozart
Źródło: http://www.flickr.com
Klient mocno usatysfakcjonowany to ten, który znacznie powiększa nasze zyski. Czyli co prawda elektroniczny system obsługi klienta dużo nas kosztował, no takie są realia biznesu, lecz w dłuższej perspektywie czasu zapewne będziemy jeszcze bardziej zadowoleni, niż nasza klientela. Należy tak podchodzić do własnych klientów, ponieważ inne rozumowanie po pewnym odstępie czasu może znacznie zepsuć naszą działalność gosp. A tego nie chcemy: szanujmy prawo swoich klientów do solidnej obsługi!




Inna kwestia to choćby zwroty towarów. W Stanach Zjednoczonych jest sporo lepsza sytuacja jeśli w rachubę właśnie wchodzą zwroty. Zasadniczo jest tak, że jeśli amerykańskiemu konsumentowi coś się nie podoba, ma okazję bez kłopotu odesłać towar. I to działa! Sklepy internetowe i pozostałe firmy handlujące drogą internetową i tak wychodzą na plus, konsumenci mają pewność, że jeśli coś będzie nie w porządku bądź najzwyczajniej w świecie rozmyślą się, mają możliwość odesłać paczkę. Niech każdy zdaje sobie sprawę jak bardzo istotną kwestią jest to by dbać o swojego klienta. Jeżeli któryś przedsiębiorca w dalszym ciągu myśli po staremu, to pewnie dostrzeże sporo kłopotów w nieodległym okresie czasu.