Powered by Drupal, an open source content management system

DOBRY WIZERUNEK MARKI

Co tak tak ogólnie można nazwać sukces i jak go stworzyć? Otóż najlepszym sposobem jest stworzenie marki, która będzie kojarzyć się z konkretnym produktem bądź też danymi usługami. Najistotniejsze jest to, by potencjalny klient stał się kupującym. Tak, więc ważna jest strona wizualna danej rzeczy, do której zalicza się logo – które ma właściwą tylko dla siebie kolorystykę oraz jest ona niepowtarzalna.
Identyfikacja wizualna pozwala na sporządzenie księgi znaków, która ma w sobie logotypy wielu marek. Mając zamiar stworzyć coś jedynego w swoim rodzaju warto zapoznać się z tego rodzaju publikacją.

Pierwsze wrażenie

Wizytówki, wizytownik
Autor: http://www.sxc.hu
Źródło: http://www.sxc.hu
Najważniejsze znaczenie ma pierwsze odczucie. Wiele razy słyszeliśmy, że nie uda się kolejny raz zrobić pierwszego wrażenia. Tak, więc istotne jest żeby stworzyć coś, co rzeczywiście będzie przyciągać tłumy. Dla konsumenta ważne jest opakowanie (http://frc.com.pl/), ale równie ważna jest jakość produktu. Warto, więc dbać nie jedynie o to, jak wygląda papierek, ale też o to, co w nim jest.

Przez świetną jakość konkretnego produktu możemy mieć pewność, że klient wróci po nasze wyroby i powie o nich inny ludziom. Dlatego poza pudełkiem istotne jest też to, czy produkt bądź też usługa mają wartość same w sobie. Robiąc produkt lub chcąc przyciągnąć wzrok na firmę musimy znaleźć grafika, który zrobi prawdziwy logotyp, który zostanie w pamięci na długi czas. Dobre logo daje możliwość zainteresowania wielu klientów.


http://kolorama.com.pl/
Źródło: http://kolorama.com.pl/
Należy jednak pamiętać o tym, że nie zawsze te najbardziej kolorowe produkty są najlepsze. Często delikatniejsze loga o wiele lepiej oddziaływają na klientów. Wszystko jest zależne od tego, do której grupy wiekowej mamy zamiar skierować dany produkt. Są prowadzone często ankiety, które pozwalają dowiedzieć się dzięki sprawdzonej grupie osób, jaki kolor opakowania produktu najbardziej im się podoba, jaki kształt powinno mieć opakowanie, czy powinno mieć dodatkową folię.

Na te i podobne pytania muszą odpowiedzieć osoby, którzy stanowią pewny wyznacznik, który pozwala na odpowiednie zaprojektowanie opakowania jakiegoś produktu, które natychmiast pozwoli klientowi identyfikację wizualnie wszystkim mniej lub bardziej zainteresowanym. Chodzi o to, żeby każdy kojarzył konkretny wzór lub konkretne połączenie barw z daną firmą.