Powered by Drupal, an open source content management system

Na pierwszy rzut oka - najlepsza identyfikacja graficzna

Jeżeli zależy nam na tym by nasza spółka była dobrze kojarzona musimy zbudować jednolity wizerunek naszej marki. Na tym dokładnie polega identyfikacja wizualna. Przedsiębiorstwa wyróżniające się to te, które zatrudniają dobrych specjalistów od kreowania wizerunku. Jeśli chcemy żeby nasz pomysł świetnie się sprzedawał musimy zatroszczyć się o to by logo naszego produktu było charakterystyczne. Dodatkowo, jeżeli sprzedajemy filcowe misie, to nie róbmy spółki z ludźmi sprzedającymi haki na połów wielkich ryb.

http://kolorama.com.pl/
Źródło: http://kolorama.com.pl/
Wizerunek firmy musi być spójny, dzięki temu firma będzie rzetelna dla klienta. Poza tym kolorystyka każdego typu reklam, czy etykiet musi być ciekawa. Wybór czcionki czy to na opakowanie (www.frc.com.pl/), jak też do broszury informacyjnej musi być taki sam. Jeden szczegół powinien od razu przywodzić na myśl naszą firmę.



W obecnych czasach najistotniejsze jest to jak się zaprezentujemy, czyli jak przedstawimy nasz pomysł. Od tego, czy wybrana kolorystyka będzie kojarzyła się ludziom z naszym produktem wiele zależy. Dobrze jest też, kiedy poza ciekawym logo i dobrym produktem klient będzie kojarzył nas z wieloma pozytywnymi akcjami, na przykład z pomocą w schroniskach.

Widzisz i wieszSą marki, których logo rozpoznamy bez czytania napisu na kolorowym obrazku. To mistrzowski przykład bardzo dobrej identyfikacji wizualnej. Oczywiście przedsiębiorstwa te na takie osiągnięcie musiały pracować latami. Jednak widać, że spójna i świetnie dopracowana strategia przynosi wymierne rezultaty. Jeżeli zależy nam na profesjonalne identyfikacji wizualnej to musimy pamiętać, że nie tylko logo i opakowanie (sprawdź jak projektować opakowania) produktu jest istotne. Wszystko, co jest związane z naszą firmą powinno być we właściwych kolorach. Trzeba mieć ustalone, jaki rodzaj papieru używamy do wysyłania listów, jak zrobione są wizytówki osób dla nas pracujących. Wszystko musi być dopięte na ostatni guzik od stroju pracowników, przez wystrój firmy po produkt, którym chcemy zawojować świat.

Jeśli wszystko będzie ze sobą współgrało możemy być pewni, że nasza firma będzie odnosiła sukcesy. Jednak, jeżeli sami do końca nie znamy się na tej pr-owej machinie dobrze zatrudnić kogoś, kto wie jak wszystko dobrze w tej kwestii zorganizować. Wiadomo, że zatrudnienie kolejnego pracownika jest związane z wydatkiem. Jednak w tym przypadku to lokata długoterminowa, która na sto procent się nam zwróci. identyfikacja wizualna (www.kolorama.com.pl) musi stać się sprawą pierwszoplanową, jeżeli jesteśmy firmą, która stawia pierwsze kroki na rynku.